Saturday, September 24, 2011

knpew eh?

kenapa bila die sedih, aku pon sedih ?

kenapa bila die xdew mood, aq pon xdew mood?

kenape bila die ada masalah , aku mesti nak ambil tahu dan nak tolong selesaikan masalah die? tapi die sendri tak nak berkongsi . npew3? arhhhh

tiap malam aku doa, supaya die bahagia, berjaya and jadi orang yang baik .
dan tiap malam jugak aku doa supaya perasaan aku dengan die sama, supaya aku tidak syok sendiri, dan aku berdoa, kalau die suka aku sebagai kawan, aku pon kene suka die macam sorang kawan . aku tak nak ada perasaan yang lebih kat die . kalau die tak suka aq, buang la perasaan suka aku kat die .

aku sayang sangat kat die, bila die buat perkara x elok tentu la aku marah . sebab aku nak die jadi orang yang baik, berjaya, disukai ramai, berakhlak . aku cuma nak yang terbaik untuk die . aku tak mampu nak cakap macam tuh dekat die , aku cuma boleh luahkan kat sinie jew . memang die penah cakap sayang kat aku , tapi aku rase , mungkin tuh sayang sebagai sorang kawan atau die main2 cakap macam tuh . jadi aku x pegang sangat pada kata2 itu . masa die berkata begitu, aku nak balas balik dengan berkata " aku sayang kamu jugak' tapi apakan daya aku tak bole luah kan . cuma aku bole berkata dalam hati sahaja . aku tak bole cakap yang aku sayang kat die sebab aku rase sayang aku kat die bukan sebagai sorang kawan tapi lebih .

hidup aku bosan , sunyi dan sepi kalau die ada depan mata aku tapi aku tak tegur dan bercakap dengan die .
kenapew meh? kadang2 aku benci dengan perasaan nie . sebab aku selalu tertanya2 tanpa ada jawapan . arhhh . aku bosan dengan memendam perasaan aku nie . tapi aku tak berdaya pula untuk luahkannya pada die . Lagi2 die dah ada awek . aku orang yang sangat bodoh sebab cintakan pakwe orang . aku tak nak digelarkan perampas , dan aku tak nak rampas hak orang .aku cuma nak die bahagia , kalau die bole bahagia dengan awek die . biar la aku memendam rase , biar la aku sorang saje yang terluka . janji die bahagia :D

aku tak boleh tipu diri aku, memang hati aku rase pedih sangat masa menaip untuk menceritakan hati aku :'(
tapi aku masih boleh tertahan . bahagia la kamu a***, elin sentiasa mendoakan kebahagiaan A*** . :D

No comments:

Post a Comment